SOCIALBAKERS

Analýza dat

Aktivity

Analýzy a grafy; Socialbakers

Společnost Socialbakers analyzuje sociální sítě, což umožňuje firmám sledovat, jak se mluví o jejich produktech a značkách. Sociální sítě jsou pro firmy stále lákavějším nástrojem pro reklamu. Na rozdíl od televizních spotů, novin a dalších druhů propagace je reklama na sociálních sítích efektivnější. I s malým rozpočtem lze oslovit velký počet osob a přesně zamířit na zájmovou skupinu. Sociální sítě navíc umožňují zpětnou vazbu pomoci anket nebo komentářů od fanoušků značky či produktu.

Socialbakers nabízí marketingovým agenturám a expertům široké spektrum dat a analytických informací. Firma sleduje deset milionů profilů ve všech hlavních sociálních platformách včetně Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linkedin, Pinterest, Google+ a VK.com. Profily analyzuje, a tak firmám pomáhá zajistit, aby jejich investice do sociálních médií přinášela měřitelné obchodní výsledky. Socialbakers nabízí některé statistiky i bez poplatku. Můžete se třeba podívat na pořadí nejúspěšnějších stránek dle zemí či zařazení. Pokud máte své stránky na Facebooku, Twitteru, Google Plus, můžete je přidat do databáze Socialbakers.

Historie a současnost

Spoluzakladatel firmy Jan Řežáb druhý zprava; Socialbakers

Společnost v roce 2009 založili Jan Řežáb, Lukáš Maixner, Martin Homolka a Jiří Voves v Plzni. Ze spoluzakladatelů je mediálně nejznámnější Jan Řežáb, který je v současné době předsedou dozorčí rady Socialbakers.

Samostatně začal podnikat v patnácti letech na živnostenský list svého otce. Tehdy studoval soukromé gymnázium, odkud odešel, aby se mohl plně věnovat podnikání. Na první obchodní schůzky chodil v obleku z tanečních a kravatu mu uvazoval tatínek.

V letech 2016 až 2017 působil Řežáb na pozici generálního ředitele pro digitální technologie v mezinárodní skupině Goodbaby Group. V letech 2015 a 2016 ho zařadil časopis Forbes na seznam 30 podnikatelských osobností mladších 30 let v kategorii marketing. Jan Řežáb každoročně vystupuje na více než 100 akcích, včetně LeWeb, Ad: tech a Social Media Week. Hovořil také ve významných institucích, jako je NATO, Harvard Business School, Stanfordská univerzita a mnoho dalších.

Analýzy a grafy; Socialbakers

Socialbakers sídlí v Praze, polovina vývojářů pracuje v Plzni. Od investorů získali přes 34 milionů dolarů, v únoru 2014 dostali největší jednorázovou investici do českého startupu ve výši 26 milionů dolarů. V roce 2015 měla společnost 300 zaměstnanců a 11 poboček po celém světě, například v New Yorku, Londýně, Singapuru, Istanbulu, Dubaji, Mnichově, Sao Paolu, Mexico City. V současné době využívá jejich služeb přes 2500 zákazníků z více než 100 zemí.

Zajímavost

Analýzy a grafy; Socialbakers

 

 

Nedávno se Socialbakers dostali do světových médií díky přesnému odhadu amerických prezidentských voleb na základě analýzy sociálních sítí.

Aplikace slouží k procházení interaktivní výstavy.